 |
 |
Kim Niemi palasi rallipoluille 9 kk tauon jälkeen ja otti kylmiltään voiton, Niemen kyydistä myös In car -kuvaa. |
Heikki Lappalainen oli kotiteillään todella kovassa vedossa, kisan kakkonen ja pikku F:n voitto. |
 |
 |
Timo Pulkkinen on saanut vihdoin Subarunsa toimimaan, viimeisen ek:n pohjat antoivat viitteitä tulevasta. Kisan kolmas. |
Isomman F.n voittoon pienenä yllätyksenä Jyrki Laitila Astralla. |
 |
 |
Jari Kankaanmäki johti kisaa vielä ennen viimeistä. mutta bensapumppu ongelmat pudottivat kauas kärjestä. |
Joonas Kolehmainen testaili nelivetokalustoa, kakkosen jälkeen luokan kakkosena, mutta sortui ulosajoon kolmosella. |
 |
 |
Janne Hakulinen ja Nissan on vakuuttava yhdistelmä V1600 luokassa. Jälleen voitto. |
Todellinen trilleri luokkavoitosta nähtiin trophy luokassa, jossa Juha Laaksonen kukisti Vileniuksen sekunnilla ja otti voiton 0,5 sekunnilla |
 |
 |
Tomi Vilenius johti vielä ennen viimeistä, mutta joutui antautumaan Laaksoselle viimeisellä ek:lla. |
Historicin luokassa 7 Imp oli jälleen häijy isom-milleen, Petteri Sappiselle luokkavoitto. |
 |
 |
Pekka Vuohio oli luokkavoittaja luokassa 8. |
TC-Escort ja Risto Laine vei luokan 9 voiton Lahteen. |
 |
 |
Historicin suurimman luokan kuittasi Timo Kjelin Asconalla. |
Marko Salminen teki hienoa työtä ajamalla pohjat kaikilla kolmella ek:lla ottaen A-junnuissa voiton. |
 |
 |
Pasi Törmä lähti kisaan pienoisena ennakkosuo- sikkina, mutta ei Salmisen vauhtiin pystynyt, eroa tuli vajaat seitsemän sekuntia. |
Olli Lavikainen Volvolla iosn F:n ykkönen ja A-junnujen kolmas. |
 |
 |
A-junioreissa Jouni Arolainen oli nopein nelikkokuski , kokonaistilanteen neljäs. |
B-junioreissa Sam Borup oli Salmisen tapaan ylivoimianen, kolmet pohjat ja voitto melkein kymmenellä sekunnilla. |
 |
 |
Magnus Nordström alkaa päästä sinuiksi Pösönsä kanssa, luokkavoitto ja kisan kakkonen. |
Timo Hämäläiselle kisa toi kolmostilan ja isossa luokassa kakkospokaalin. |
 |
 |
Pikku F:n nopein Matias Sahlin Escortilla. |
Petri Vihervuori kolmosella liki. |
 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
|
 |
 |
|
|
 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |